Școala Gimnazială nr. 95 cu sediul în București, Strada Foișorului nr. 111 – 113, Sector 3, organizează concurs pentru ocuparea postului contractual aprobat prin H.G. nr. 1336/08.11.2022
Denumirea postului : SECRETAR
Număr posturi : 1 POST
Nivelul postului : FUNCȚIE DE EXECUȚIE
Compartiment : SECRETARIAT
Durata timpului de lucru : 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână.
Perioada : NEDETERMINATĂ
Programat la data de:
Proba scrisă: – data de 03.12.2024, ora 9.00; la sediul Școlii Gimnaziale nr. 95
Proba de interviu: – data 03.12.2024, ora 13.00; la sediul Școlii Gimnaziale nr. 95
Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este 27.11.2024, ora 13.00, birou secretariat al Școlii Gimnaziale nr. 95 din București.
CONDITII DE PARTICIPARE
Studii superioare;
Abilități în lucrul cu calculatorul.
2. Condiții generale
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 8/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
GRAFIC DE DESFĂŞURARE:
ACTE NECESARE LA INSCRIERE
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificaturalui de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei per i) curriculum vitae, model comun european.
Tematica
Bibliografia
1. Legea Educației Naționale nr. 198/2022.
2. O.M.E. nr. 4183/ 04.07.2022 Regulamentul – cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
3. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.
4. H.G. 286/2011 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a condițiilor de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
5. H.G. 250/1992 republicată privind concediile de odihna şi alte concedii ale salariaților din administrația publica, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unitățile bugetare.
6. O.M.E nr. 4050/29.06.2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihnă al personalului didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi contro ol şi al personalului de cercetare din învăţământul de stat
7. Legea 360/2023 privind sistemul unitar de pensii publice.
8. H.G. nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta al salariaților.
9. Legea 53/2003 Codul Muncii republicat cu modificările şi completările ulterioare.
10. Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel de Sector de Activitate Învățământ Preuniversitar nr. 1622/08.12.2022.
11. Legea nr.79/2018 privind aprobarea OUG nr.91/2017 pentru modificarea si completarea Legii cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice
12. O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, ale HG nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizația lunară pentru creșterea copiilor.
13. O.M.E.C.T.S 4576/230/2445/2011, pentru validarea fluxurilor financiare pentru cheltuieli de personal în învățământul preuniversitar de stat.
14. O.U.G. nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate, cu modificările şi completările ulterioare.
15. Legea 61/2019, privind aprobarea O.U.G nr.41/2018 pentru modificarea şi completarea Legiicadru nr.153/2017.
16. O.U.G 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene.
17. O.M.E.C.T.S. Nr. 3844 din 24 mai 2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar cu completările și modificările ulterioare
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele 0770 503 408 si pe emailul unității: scoala.95@s3.ismb.ro
© 2018 Scoala95.ro All rights reserved